Heb je een klacht?
Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.
1. Bespreek je klacht met je verloskundige
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.
2. Schakel de klachtenfunctionaris in
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (centraal bureau klachtenmanagement in de zorg). Deze is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch een e-mailbereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur) via 088-0245123. Je kunt ook sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl
kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl

Vorden
Bezoeklocatie:
Kerkstraat 1a
7251 BC Vorden
Spreekuur volgens afspraak
Lochem
Bezoeklocatie:
Leichelweg 4
7241 CV Lochem
Spreekuur volgens afspraak
Postadres
Kerkstraat 1a
7251 BC Vorden